♥ @zM@r ♥

♥ @zM@r ♥

Sunday, August 10, 2008

a nite trip to saigon






Salam n selamat sejahtera....
sebenarnya aku da ade blog kat tagged n friendster.tp blog ni merupakan tugasan aku tuk subjek IMD103...setelah fikir n fikir ape yg aku nk masukkan dlm blog ni...aku nk citerkan pasal trip aku ke saigon,vietnam pd bln julai '08 yg lalu...trip 1 mlm jerk...
aku g sana ngan 8 org...sume member 1 opis....tujuan nya??....xderk tujuan pun...saje jln2 perabiskan duit....hehhee....aku amik flt yg kul 9.05pg dr KLIA...dan smpai sana dlm kul 1o30pg(waktu vietnam kul 930pg)..smpai jerk terus g hotel...letak beg....ape g...terus g shopping....
tp yg murah jersi,bju kurung n bju smocking(kanak2) jerk...aku belikan tuk family wat raya nti...so nti xyah la susah2 nk tempah...
lum abis shopping aku kena migrain plak...so cepat2 balik hotel, terus zzzzzzzzz....tdo....sib baik lega....mlm kuar mkn pastu g la jln2 kat psar mlm diorg....psar mlm diorg ala2 cam uptown kita jerk la...sume da settle...brg2 yg beli sume da packing...esok da nk balik....tdo awal...esok pg kalu sempat nk g round skali g...
esok pg, sempat seround kat ben tanh market....balik hotel...siap sedia terus g Ho Chi Minh Airport....Bye....Vietnam...
Insyallah kalu ade rezeki thn dpn aku nk ke London @ Stockholm plak....Insyallah....
sekian la citer aku tuk kali ni...
kalu ade pape citer menarik nti...aku add g...
bye
wasalam.....

No comments: